Кошик
151 відгук
Підвищення цін з 12 серпня 2024 рокуДивитись

У вихідні ми не працюємо. Ви можете здійснити покупку але ми її опрацюємо і зв'яжемось з Вами з Понеділка.

ТОВ "Олбрізсервіс"

+380 (50) 468-48-95
+380 (98) 961-88-49
+380 (93) 059-73-35

Обмін та повернення товару

Обмін і повернення

Умови повернення та обміну

Період повернення

  • Протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
  • Зворотна доставка товару здійснюється за рахунок покупця.
  • Кошти перераховуються на розрахунковий рахунок, з якого здійснювалася оплата товару.

Основні правила обміну та повернення товару

Обмін або повернення товару належної якості протягом 14 робочих днів з моменту отримання товару

  • зберігся товарний вигляд виробу і його складових частин: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості;
  • виріб не має слідів монтажу та експлуатації;
  • при наявності оригінальної, цілісної упаковки товару і його складових частин;
  • Збережена повна комплектація товарів, надана виробником: аксесуари, витратні матеріали, супровідна документація, технічний паспорт, гарантійний талон.

 

Якщо товар, який ви не використовували, вам не підходить:

  • необхідно перевірити, що з моменту покупки пройшло не більше 14 робочих днів;
  • зв'яжіться з нашими співробітниками для отримання більш детальних інструкцій;
  • Необхідно мати накладну на повернення, завірену печаткою організації (для юридичних осіб) і документ, що посвідчує особу (паспорт, водійські права, паспорт і т.д.).

Якщо ви перебуваєте в іншому місті, повернення товару здійснюється за рахунок покупця на склад постачальника.

Як повернути або обміняти товар неналежної якості?

  • Якщо ви виявили неякісний товар, негайно зателефонуйте нам і повідомте про проблему.
  • Повернення або обмін товару неналежної якості проводиться на складі продавця.
  • Якщо ви перебуваєте в іншому місті, повернення або обмін товару здійснюється за рахунок постачальника.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner